Vegan Magnum

Hej!
Jag har jobbat på i flera dagar nu så det finns inte riktigt så mycket att skriva om. (๑ᴖ◡ᴖ๑) Jag går upp, gör mig iordning, åker till jobbet, jobbar och åker sen hem för att gå och lägga mig. Det är ju så när man pendlar från Orust till Göteborg. Men jag trivs så bra och har roligt med alla jag jobbar med. Cafét är verkligen super mysigt och jag kan rekomendera det helt ärligt vilket jag tycker är viktigt i mitt arbete. Jag vill jobba på ett ställe där jag kan stå för det jag säljer, och det kan jag på Café Husaren då det är så otroligt mysigt och med mycket goda saker att välja mellan. Det bästa är att allt bakas på Cafét med, så när jag kommer på morgonen luktar det ofta gott från nybakat. ꒰⁎ᵉ̷͈ ॣ꒵ ॢᵉ̷͈⁎꒱໊
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Idag fick jag sluta tidigare, vilket kändes skönt då jag haft stägningar två dagar på raken. (◡‿◡✿) Så jag passade på att stanna till på pressbyrån för att prova den nya veganska magnum almond. Den var såååå god!!! (๑✧◡✧๑) Detta är inte bra, hur ska jag kunna motstå att köpa fler haha! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag har även hunnit med att åka förbi mormor och morfar och sen satte jag på en tvätt när jag kom hem. Vad härligt! Nu börjar jag komma ner i varv och ska snart gå och lägga mig. Men först ska jag vänta på tvätten så jag kan hänga upp den. Jag tvättar mina egna arbetskläder så jag vill gärna att det torkar rätt fort (jag har ju mer än en uppsättning, men det är ändå skönt att få de rent och torrt).
 
 
 
Kram på er 
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback