Life uppdate

Hej!
Jag lever och mår bra, har bara inte suttit vid datorn mycket alls det sista. Jag jobbar på på Café Husaren och trivs verkligen. (๑ᴖ◡ᴖ๑) Men eftersom jag lägger mycket tid på pendlingen blir det långa dagar så jag gör inget annat än sover, gör iordning mat och jobbar.
 
 
 
Gick förbi den här söta nallen, som blåste bubblor, en morgon i Haga.
 
 
 
 
Jag var ledig i måndags så jag passade på att skypa med mitt hjärta.  Han är annledningen till varför jag orkar med och gör allt som jag gör. Jag älskar honom! Senare åkte jag och mamma iväg till Torp. Jag hade hunnit få en av mina löner så jag kunde köpa lite smått jag behövde. Det kändes så härligt! Mer orkade jag inte med den dagen, vi åt en rätt sen middag och sen gick jag och la mig. (◡‿◡✿)
 
 
 
---
 
 
 
Idag har jag också varit ledig och kunde skypa med hjärtat mitt. Jag mår så bra varje gång jag får prata med honom, han betyder verkligen allt för mig!  Allt jag tänker på är honom och längtar så efter att få vara med honom igen. Om allt går som planerat kan vi förhoppningsvis påbörja vår ansökan för hans uppbehållstillstånd snart. Det är allt jag kämpar för just nu, drömmen om ett liv med mannen i mitt liv. 
 
 
Tillbaka till idag, hihi. Jag har tagit det rätt lugnt och bara varit hemma resten av dagen. (◠‿◠På förmiddagen har jag städat lite i köket och satte på en tvätt innan jag gjorde granola. När jag ändå var igång fortsatte jag med att vika tvätt, hänga upp tvätten när den var klar och satte på torktummlaren. I köket gjorde jag sen rent diskmaskinsfiltret. Sen har jag inte gjort mycket mer än att kolla runt på nätet och instagram. 
 
 
 
Det är inte alltid så lätt att äta frukost och kolla på instagram ifred, haha! 
 
 
 
 
Nu ska jag gå och sätta mig i soffan och titta på Downton Abbey, jag känner att jag behöver försvinna bort en stund och bara koppla bort allt som försigår i mitt huvud. Dessutom älskar jag Downton Abbey. (◠‿◠)
 
 
 
Kram på er 
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback