Hello September

Hej!
Nu har jag jobbat på hela helgen och jag lär mig nya saker varje dag. Det känns så roligt och som om jag kommit in i det rätt snabbt. De jag jobbar med är så härliga vilket gör allt så mycket lättare. Jag verkligen trivs. (๑ᴖ◡ᴖ๑) Jag är verkligen glad att jag hamnade på Café Husaren i Haga. 
 
 
 
En lugn lördags-morgon i Haga då jag hade öppning på cafét. 
 
 
 
 
 
 
 
---
 
 
 
Idag har jag varit ledig, vilket känns välbehövt efter att ha jobbat sex dagar förra veckan. (✿◠‿◠) Jag började dagen med att skypa med mitt hjärta. Det är alltid lika härligt att få prata med honom, jag saknar honom verkligen.  Men att jobba får mig att tänka på annat och känns som vi kommer frammåt. Vi närmar oss att kunna ansöka om ett visum till honom. Sen går tiden snabbare när man har något att göra under dagarna, vilket gör att dagarna tills han kommer till Sverige blir färre. 
 
Annars har jag städat en hel del idag. Jag har städat ur kattlådorna, dammsugit och tvättat. När jag precis var klar med att dammsuga hela nedervåningen och skulle ställa tillbaka dammsugaren kom Smulan in med en lång orm, död, och la mitt på köksgolvet. (๑>ᴗ<๑) Elias var snäll och tog ut ormen medan jag fick torka upp blodet. Tur att man älskar de små rackarna, även om de tar in döda djur ibland. 
 
 
 
På eftermiddagen har jag tagit en ordentlig dusch som var så skönt! Sen tog jag och Keyla en lite längre prommenad i solen. (◠‿◠)
 
 
 
 
 
 
 
Nu ska jag strax sätta mig i soffan och titta på ett avsnitt av Downton Abbey. Vi får se hur mycket jag kommer blogga den kommande veckan. Jag kommer jobba hela veckan och vet inte hur nästa vecka ser ut ännu. Det blev verkligen direkt in i arbetslivet igen för mig, men det är bara bra! Just nu vill jag jobba mycket. (^   ^,) 
 
 
Jag hoppas ni får en bra vecka! 
 
 
 
Kram på er 
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback