Sickling

Hello!
Jag har jobbat hela helgen och det har gått bara bra. Vi har nu börjat få in lite beställningar inför kanelbullens dag på torsdag vilket ska bli så roligt! (*^▽^*)
 
 
 
 
 
Det är inte alltid så lätt att välja vad man ska ha till fika när man kommer på besök hos Café Husaren. 
Det finns mycket gott! 
 
 
 
 
Vi har haft en hel del att göra hela helgen och jag kände redan i lördags att jag började dra på mig något virus. I söndags började näsan tätna och igår, måndag, när jag var ledig bröt det hela ut. Därför sjukskrev jag mig för idag så jag får vilat upp mig och bli ordentligt friskt. 
 
 
Därför har jag bara tagit det lugnt både igår och idag. Särskilt idag har jag varit duktig och suttit på soffan i flera timmar och tittat ikapp på youtube videos. Jag har sett på Sarah Louse Porter vloggar sen augusti fram till sista vlogen hon gjorde. Jag verkligen älskar hennes youtube! 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag är så glad över att jag fick råd till att beställa en av klänningarna från hennes egna märke som hon släppte för
inte alls länge sedan. ꒰⁎ᵉ̷͈ ॣ꒵ ॢᵉ̷͈⁎꒱໊ Ni kommer få sen den när den kommer, under tiden kan ni hitta hennes kläder på Princess Rags hemsida.
 
 
Jag mår mycket bättre efter att ha fått sova ordentligt inatt och bara vilat under dagen så nu ska jag försöka lista ut vad jag ska gör till middag. Imorgon är jag ledig och har skype-date med hjärtat. Förhoppningsvis mår jag ännu bättre imorgon. Jag kurerar mig med färsk ingefära och te. (◠‿◠)
 
 
Kram på er 
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback