Sad Bun

Hej!
Jag är fortfarande förkyld, går runt och snörvlar och är allmänt trött och hängig. Jag skypade med mitt hjärta igår morse, vilket var hans kväll, och han mådde inget vidare han heller. Så vi satt där som två döingar, haha! (๑>◡<๑) Fast det är alltid lika härligt att få se honom och prata med honom, jag tar varje chans jag får. 
 
Jag åkte sen med mamma en kortis till Göksäter (som ett mini Ullared som ligger ca 15 minuter härifrån). Jag behövde köpa en ram till målningen Alicia Nilsson (@alicianilssoncreates på instagram) gjorde av mig. (◕‿◕✿) Sen gick vi runt lite och tittade som vi brukar när vi är där. Men jag orkade inte så mycket, även om jag tagit en tablett innan vi åkte hemifrån, och var helt slut när vi sen skulle hem. Jag mådde verkligen inte bra resten av eftermiddagen och spenderade tiden på soffan. 
 
 
 
Visst blev det fint? Jag verkligen älskar den här målningen. 
 
 
 
 
---
 
 
 
Idag är det kanelbullens dag och jag kan inte jobba. (T   T) Jag som verkligen hade sett fram imot det, det var så jag ville sätta mig ner och bara gråta igårkväll när jag mådde dåligt och var tvungen att meddela att jag inte kunde komma. Men jag är sjuk så det är inte mycket att göra åt saken, jag får hoppas jag kan vara med nästa år. För så bra trivs jag på Café Husaren att jag vill stanna där. 
 
Jag har tagit det lugnt idag, lagat lite kläder medan jag kollat på film med mamma. Då känns det som jag gör något nyttigt iaf och inte bara sitter rakt upp och ner hela dagarna utan att få något gjort. Och det är skönt att ha fått lagat kläder som annars bara legat på hög och väntat på att bli lagade. Nu hänger de så fint i garderoben igen och jag kan använda dem. (๑ᴖ◡ᴖ๑)
 
 
Nu ska jag se om jag sitter kvar vid datorn en stund eller om jag förflyttar mig till soffan och TV:n igen. 
 
Jag hoppas ni har en fin dag och får åtminstone en kanelbulle idag!
 
 
Kram på er 
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback