Lazy Sleep In

Hello!
Igår var jag och jobbade igen vilket gick bara bra. Jag hade stägning så jag började först klockan ett. Men jag var tidig in till Haga så jag åkte förbi Hagakyrkan och till Järntorget så jag kunde promenera Haga nygata upp. Det var väldigt mysigt. (๑ᴖ◡ᴖ๑) Det är en av anledningarna till varför jag hällre är tidig. Jag har gott om tid på mig och behöver inte stressa. 
 
 
 
 
 
 
 
 
Idag har jag haft en ordentlig sovmorgon. Jag vaknade först kvart i tio!! (o  .  O) Jag minns inte äns senast jag sov så länge. Men jag är ju inte helt frisk från förkylningen ännu så kanske jag behövde det. 
 
Efter min morgonpromenad med Keyla åt jag en god frukost i lugn och ro. Resten av dagen har jag gjort granola och bara tagit det lugnt. Jag har ingen ork alls så jag lyssnar på kroppen och vilar, särskilt eftersom jag ska orka jobba imorgon igen. (✿◠‿◠) Man får passa på att vila när man kan och förhoppningsvis ger det sissta av förkylningen med sig snart. 
 
 
Kram på er 
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback