I Have Moved

Hej!
Ja, nu var det ett tag sedan jag skrev. Det har varit mycket, även om det inte hännt jättemycket så har min hjärna varit på högvarv och planerat eftersom jag nu har flyttat till Göteborg! (*^▽^*) Mellan planerandet för flytt och annat har jag jobbat på som jag brukar och har inte äns haft framme datorn, förutom när jag skypar med mitt hjärta. Men här är lite bilder från dagarna som varit. (◠‿◠)
 
 
 
Min sötnos som jag redan saknar. Jag får åka hem och hällsa på snart. 
 
 
 
Tidig morgon i Haga.
 
 
 
Det har sållts mycket bullar under höstlovet. 
 
 
 
 
Mitt paket från Nya Zeeland kom äntligen.
Hjärtat hade smygit in två små presenter; Funko Pocket Pop Mickey 90 Years figurer.
Denna Musse får hänga i bilen och dirigera min musik.   
 
 
 
 
 
Idag är det första dagen jag är ledig sen jag flyttade (jag flyttade den 1 November) och än så länge trivs jag jättebra i källarlägenheten jag hyr av en familj. Det är ljust, fint och lagom stort för lilla mig. (✿◠‿◠) Dessutom kan jag åka hela vägen till jobbet med spårvagenen som går från hållplatsen som ligger 4 minuter från huset. Det är så skönt!! 
 
Nu när jag har nära till allt passade jag på att åka in till Nordstan idag och tittade runt i lite butiker. Jag kunde inte hålla mig borta från att köpa två Funko Pop figurer och en mugg från EB Games, hihi. Det var ta 3 betala för 2 så jag fick muggen gratis vilket var toppen! (๑ᴖ◡ᴖ๑)
 
 
 
 
 
 
Såhär ser mitt lilla "Disney bord" ut just nu. ꒰⁎ᵉ̷͈ ॣ꒵ ॢᵉ̷͈⁎꒱໊
Ni kan se Musse nummer 2, Brave little Tailor, som jag fick av hjärtat i bakgrunden.
Den jul-inspirerade Baby Groot får vänta med att komma fram till 1 December. 
 
 
 
Nu ska jag bara ta det lugnt resten av eftermiddagen. Jag har inte sett senaste avsnittet av Hela Sverige Bakar så jag ska nog kolla på det. 
 
 
Kram på er 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback