Granola x 2

Hi!
Jag har haft en rätt lugn dag här hemma. Men jag har såklart varit på min promenad till affären också. (^   ^,) Idag var det granola som stod på schemat då både mina granola tog slut samtidigt. Så jag har gjort min vanliga Luke Skywalkers Granola och även en ny omgång med Saffransgranola. Yum! (๑ᴖ◡ᴖ๑) Märks det att jag älskar granola? Hihi! 
 
När jag var klar och hade sista plåten i ugnen satte jag på Iron Man 2. Jag tror inte jag sett den förut då jag inte kände igen den alls. Jag tycker den var riktigt bra, bättre än första filmen. Filmen slutade i tid till att hjärtat sms:ade och sa att han börjar åka hemmåt. Så jag gick till köket igen och stekte det som var kvar av seitansteken. Det blir wraps idag med seitan, överblivet potatismos, sallad, riven morot och en röra jag slängde ihop som påminner och en blandning av "tonfisk-/äggsallad" (kikärtor och vitabönor mosade med vegansk majonäs, senap, dijonsenap och kryddor). Det blev som en liten kylskåpsrensning. (◠‿◠) Eftersom vi har så god ost (violife cheddar) nu så kunde jag inte låta bli att ha några skivor ost med, hihi! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nu är hjärtat hemma och vi ska äta vår middag. 
 
 
 
Kram på er 
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback