Experimenting

Hej på er!
Jag vaknade ur en såndär härlig dröm imorse. (◡‿◡✿) Nästan så jag bara ville somna om och fortsätta drömma, men bara nästan. 
 
Jag har varit på min promenad till affären som vanligt, skött tvätten och disken. Sen har jag experimenterat lite i köket med en ny grej som jag är så nyfiken på så jag var tvungen att testa. Det ända jag kommer avslöja är att det har med kokta morötter att göra, ni får se imorgon vad det blev och om det blev bra. (^    ^,)  Annat än det har jag förberett kvällens middag som idag blir Nordafrikansk färsgryta med quinoa. Receptet hittade jag hos en av mina favoritbloggare; Elias Lacanne "Awesome Vegan Dad". Ni kan hitta det genom att klicka här
 
När jag var klar kunde jag sätta mig med en kopp kaffe och njuta av ett avsnitt av the Originals. (๑ᴖ◡ᴖ๑) Jag har verkligen fastnat i den serien, den bli bara bättre och bättre. Lite senare var det dags att tillaga middagen som jag redan förberett genom att hacka alla grönsaker, mixa ihop kryddor och plocka fram allt jag behövde. Det går så mycket lättare och smidigare när det redan är förberett. 
 
 
 
 
 
 
Det blev riktigt gott, jag älskar kryddblandningen som är i grytan! 
 
 
 
Men nu ska jag sluta skriva och umgås med min andra hälft som jag älskar mer än allt annat. 
 
 
 
Kram på er 
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback