Buns, Oboy!

Hi!
Jag och hjärtat har haft en skön sovmorgon och sen en lugn dag. Jag har duschat och förberett håret för färgning imorgon, mina hår-rötter börjar bli lite väl synliga. Sen har jag bakat bullar. (๑ᴖ◡ᴖ๑) Det är mitt vanliga favorit recept med surdeg och lite rågsikt i. De blir alltid så fluffiga, saftiga och härliga! Ännu bättre är det om man använden soja vaniljmjölk. Denna gången blev det dock en blandning av sojamjölk och mandel-vaniljmjölk. Hälften av bullarna fick en fyllning av oboy-pulver och chokladknappar, resten blev vanliga kanelbullar. Jag snålade inte med fyllning om man säger så och bullarna blev sååå goda!! ꒰⁎ᵉ̷͈ ॣ꒵ ॢᵉ̷͈⁎꒱໊
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag har precis smakat en av varje när de fortfarande var varma. Är inte det en av de godaste saker som finns, nygräddade kanelbullar? Jag minns fortfarande hur jag och mamma brukade baka det tillsammans när jag var liten. (◠‿◠)
 
 
På tal om mamma, det är ju morsdag idag så mina tankar har varit hos henne lite extra idag. Jag saknar henne! Min mamma är verkligen världens bästa och jag är lyckligt lottad att ha henne som min mamma. Hon finns alltid där för mig och mina bröder. Hon stödjer oss i varje val vi gör och stöttar oss alltid till 110%, om vi bara vill så kan vi. Med henne kan jag prata om allting. Jag älskar henne så otroligt mycket och skulle inte vara den jag är idag utan henne. Jag älskar dig mamma! ❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡
 
 
 
Nu ska jag och hjärtat ha en lugn kväll tillsammans. Kanske det blir en film lite senarel. 
 
 
Kram på er 
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback