Not Meat

Hello!
Jag har haft en rätt lugn hemma dag. Förutom att gå på en joggingtur så har jag bara stannat hemma. Idag var det dags för en ordentlig dusch med rengöring av håret och vaxning efter. Det är skönt nu efteråt, jag känner mig ren och fräsch igen. (๑ᴖ◡ᴖ๑) Jag föredrar att vaxa då jag har rätt mycket hårväxt och skulle behöva raka mig flera gånger i veckan om jag inte vaxade. Det är för min egen skull jag gör det då jag inte tycker om kännslan av hår på vissa ställen, jag känner mig så ofräsch då. Men jag tycker det är upp till var och en om man vill raka/vaxa bort hårväxt eller om man vill ha det kvar. Sålänge man inte gör det för någon annan, man ska göra som man själv vill och trivs bäst med. 
 
 
Resten av dagen har jag tagit det lugnt och tittat på the Originals. Det kan inte slå the Vampire Diaries, men den är väldigt bra! (✿◠‿◠) Jag skärde även upp seitan som jag gjorde igår och den ser riktigt fin ut! 
 
 
 
 
 
 
 
 
Receptet hittar ni här 
 
 
 
 
 
Det är nästan lite läskigt med hur likt kött denna omgången blev. Det är rödbetor i vilket ger den den där rosa färgen. Denna serverad ikväll med en varm kålrotssallad. Receptet på salladen är från ett av Vegomagasinets nummer. 
 
 
 
 
 
 
 
Detta var otroligt gott!!!! (๑✧◡✧๑) Ni måste verkligen prova göra seitan om ni inte gjort det! Nu måste jag sluta skriva för jag vill bara äta och njuta av min middag, hihi!

 
 
Kram på er ❤
 
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback