Cry-Baby

Hi!
Hjärtat är tillbaka på jobbet och jag är hemma. Min dag har sett ut som vanligt med en promenad till affären, en joggingtur och sen en härlig dusch innan en lugn lunch. (◠‿◠ ✿) Inget märkvärdigt, men ändå rätt skönt med mina små rutiner. 
 
Jag har sen förberett en vegansk kålpudding som jag ställde in i kylen så jag bara kunde sätta in den i ugnen när hjärtat var påväg hem. Jag använde mig, som vanligt hihi, av Gustav Johansson's (Jävligt Gott) recept, ni hittar det här. Till det blir det potatismos och en gräddsås. 
 
Så på eftermiddagen kunde jag ta det lugnt och tittade klart på första säsongen av the Originals. Jag var tvungen att kolla på två avsnitt då det slutade så spännande. Det sista avsnittet satt jag bara och grät. (T     T) Det var så bra, men ändå så sorgligt och jag kunde bara inte sluta gråta. Nu ser jag fram emot nästa säsong som jag kan börja titta på imorgon, yay! 
 
 
Här kommer blider på middagen förresten, när allt var klart. 
 
 
 
 
 
Moset är en blandning av orange kumara, röd kumara och vanlig potatis.
Jag hade även i lite babyspenat vi hade kvar i kylen. Därav färgen, hihi!
 
 
 
 
 
 
Det blev väldigt gott och smakar som kålpudding ska smaka. Yum! (๑ᴖ◡ᴖ๑) Det ända som saknades var lingonsylten, men jag hade lite tranbärssylt i gräddsåsen som gav den härliga söta med syrliga smaken. Jag hade även lite till maten. Men inget slår lingonsylt, jag kommer frossa i det igen när jag är tillbaka i Sverige haha! 
 
 
Kram på er 
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer
Postat av: Angelica Wåhlin

Men mums!

2018-03-27 @ 12:36:31
URL: http://angelicawahlin.se/

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback