Blueberry Vanilla French Toast

Hej på er!
Idag hade vi en härlig sovmorgon, vilket var bra då vi satt uppe till efter midnatt och kollade på en dokumentär om ett tyskt par som byggde om en gammal skolbuss och reste runt i Canada, USA och Mexico tillsammans med deras hund. Det var riktigt roligt att få följa deras resa och verkar som en så fantastisk grej att göra om man har möjligheten. Dokumentären heter Expedition Happiness och vi såg den via Netflix, om ni är nyfikna. (◕‿◕✿)
 
 
Vi har bara tagit det lugnt idag och inte gjort mycket alls. Vi köpte ett otroligt gott bröd igår med blåbär och vanilj.(๑✧◡✧๑) Det är så tjockt skivat att jag genast kände att jag ville göra french toast med det. Så det är vad jag gjorde till lunch till oss båda; Veganska French Toast gjort av blåbär och vanlijbröd toppat med kondenserad kokosmjölk (typ kålasås) och nötter. Yum!
 
 
 
 
 
 
 
 
På eftermiddagen har jag varit ute på en liten promenad för att få komma ut lite och röra på mig. (✿◠‿◠) Men nu är jag tillbaka i sängen igen med hjärtat, som spelar Xbox. Det har varit en riktigt lugn och härlig helg, vilket känns så skönt! De kommande helgerna har vi lite kul saker planerade så det var skönt med en helg bara hemma och ta det lugnt tillsammans. 
 
 
 
Kram på er ❤
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback