More Bagels

Kia Ora!
Det är äntligen lördag! Och det har varit en riktigt solig och fin lördag desutom. Jag har fått tvättat lite mer kläder som kunde torka i solen. Jag har även varit på min promenad till affären. (◠‿◠)
 
 
 
Trotts att vintern är här har inte alla träden tappat sina löv ännu.
 
 
 
 
 
Hemma har jag tagit det lugnt och även bakat mer bagels. ꒰⁎ᵉ̷͈ ॣ꒵ ॢᵉ̷͈⁎꒱໊ Denna gången fullt recept men med lika många bagels, jag ville ha dem större. Så nu är det inga mini-bagels utan fullstorlek. Det är vad vi kommer äta ikväll, mumms! Det är verkligen så enkelt och roligt att göra bagels, jag förstår inte varför jag aldrig provat det tidigare. Kanske detta kan hjälpa mig också att våga prova göra doughnuts? 
 
 
 
 
 
 
 
Jag och hjärtat hade pratat om att gå till the Vegan Vault (en vegansk nattmarknad i Wellington) idag om han kunde komma ifrån jobbet tidigare. Men tyvärr har det varit fullt upp och han skulle inte kunna sluta tidigt nog för att vi skulle ha gott om tid. Därför bestämmde vi att vi går i Juli istället, de har den marknaden första lördagen varje månad. Så det blir en lugn hemma dag istället och middagen blir bagels och seitan. (๑ᴖ◡ᴖ๑) Vi får se om vi hittar på något annat istället denna helgen eller om vi bara stannar hemma. 
 
 
 
Nu ska jag gå och steka seitan så allt är klart tills hjärtat kommer hem.
 
 
 
Kram på er 
 
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer
Postat av: emma

mums!!

2018-06-02 @ 18:31:43
URL: http://nouw.se/islycka

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback