Leaking

Hej!
Då var det äntligen fredag. Imorgon kväll börjar våran helg (hjärtat jobbar ju tisdag-lördag). Min dag har flytit på som vanligt. Jag tog min promenad till affären då det var soligt och härligt ute. (✿◠‿◠) Senare under eftermiddagen började det regna och har regnat sen dess. 
 
 
Jag har skrubbat rent duschen under eftermiddagen. Det ska komma en rörmokare imorgon och förhoppningsvis byta vår toalett då den läcker. När han ändå är här bad hjärtat honom att kolla på handfatet och duschen som också läcker. Har jag nämnt att jag älskar standarden på Nya Zeeländska hus, haha? (๑>ᴗ<๑) Skämt åsido, detta huset har några år på nacken. Förutom att scrubba rent duschen så den ser ok ut för imorgon har jag skärt upp seitan-steken jag gjorde igår och den ser jättefin ut. (๑ᴖ◡ᴖ๑) Konsistensen var jättebra! Vi äter den till middag idag tillsammans med ugnsrostade grönsaker. Jag stekte även lök, champinjoner och spenat då jag var sugen på det. 
 
När jag var klar med alla förberedelser inför middagen kunde jag sätta mig och kolla på the Originals. Jag ligger i fas med de youtube-kanaler jag följer så det finns inte mycket nytt för mig där, därför kollade jag på två avsnitt idag. (^    ^,) Har jag nämnt att den serien är såååå bra??!
 
 
Men nu ska jag hugga in på denna goda middagen tillsammans med mitt hjärta. Jag är så lycklig över att ha honom i mitt liv, jag älskar honom!  
 
 
 
 
 
 
 
 
Kram på er 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback