Fixed

Kia Ora!
Min morgon flöt på väldigt bra imorse då jag fick gjort mig iordning och hängt ut tvätt på linan innan rörmokaren kom. Medan han grejade i badrummet skötte jag disken. Det tog honom runt en timma att byta toaletten vilket var toppen då jag började bli kissinödig, haha! (๑>ᴗ<๑) Det är så skönt att det är fixat och att det gick så snabbt. Jag kunde sen gå på min promenad till affären och fortsätta dagen i vanlig ordning. (๑ᴖ◡ᴖ๑)
 
Efter att ha ätit lunch satte jag igång med att tvätta golvet. Det var nog det ända negativa med rörmokaren; han gick in med sina leriga stövlar. De har inte samma kultur här, att man tar av sig skorna när man kommer in, och många går in med skor. Han var dock snäll och flyttade undan mattan så han " bara" gick på golvet. Men nu är iaf golvet rent och fint igen. (✿◠‿◠) Jag passade även på att dammsuga efteråt. 
 
När jag var klar satte jag mig och kollade på Thor Ragnarok. Den var bra, men inte lika bra som de andra Thor filmerna enligt min åsikt. Jag tyckte det var för mycket skämt i den, det kändes inte riktigt lika spännande när det inte var så mycket allvar i det hela. Det blev lixom för mycket så att det var scener då jag tyckte det var näst intill fjantigt.  Men den var bra, precis som alla andra Marvel-filmerna. (◍•ᴗ•◍) Så jag tycker ändå den är sevärd. 
 
Ikväll blir det pizza!! Jag gjorde min favorit deg, recept från Zeinas Kitchen och ni hittar det här, igår så den har fått stå i kylen över natten. Sen toppar jag den med grönsaker som blev över från gårdagens middag, mer grönsaker och seitan. Mumms!!  (๑✧◡✧๑)
 
 
 
 
 
 
 
Så nu sitter jag och mummsar på pizza och vår helg har börjat. Så skönt att vi inte har något planerat denna helgen, jag känner för att bara vara hemma med mitt hjärta. 
 
 
Kram på er 
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback