Snickers Chocolate Sticky-Cake

Hi!
Jag har idag tvättat min sista tvätt här och gått på min sista promenad till affären. Imorgon är min sista hela dag för på måndag går flyget hem. Jag börjar känna mig redo även om jag vet hur hemskt det kommer bli att säga hejdå till mitt hjärta. Utan honom känner jag mig halv. Men vi kommer klara det och tillslut kommer vi kunna leva det liv vi längtar efter tillsammans. 
 
Det känns ändå som jag fått gjort en hel del idag. (✿◠‿◠) Min kläder kunde hänga ute så de var nästan torra på eftermiddagen vilket är bra. Då hinner de torka klart här inne till imorgon så jag kan packa ner dem. Jag har sen fått packat ännu mer och börjat organisera mitt handbagage. In imellan har jag hunnit med att baka en snickers-inspirerad kladdkaka, vegansk såklart men det tror jag inte jag behöver tillägga längre hihi! (◠‿◠) Själva kladdkakan är mitt favorit recept av Karolina Tegelaar's (ni kan hitta det på hennes facebook sida "Kakboken utan ägg och mjölk". Jag använder hennes recept med aquafaba.). Jag gjorde sen en egen karamell- och jordnötstopping som jag bredde över och toppade med salta jordnötter. Om den blir bra kommer jag dela med mig av receptet. (◕‿◕✿) Vi ska ha den till efterrätt ikväll hade jag tänkt. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
När jag kände att jag packat tillräckligt för idag och tagit in tvätten, som jag sen hängde upp här inne, kollade jag på ett avsnitt av Downton Abbey. Jag började kolla på ett andra avsnitt men pausade då jag ville fått blogga och göra det jag behöver göra på datorn. Sen kan jag koppla av och se klart det avsnitt jag påbörjat. (๑ᴖ◡ᴖ๑)
 
 
 
Kram på er 
 
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback