Meeting with friends

Hej!
Då var det starten på en ny arbetsvecka för hjärtat och en vecka hemma för mig. Jag satte på en tvätt innan frukosten imorse som jag senare kunde hänga ut i solen. Sen skötte jag disken som jag brukar. Men efter det gjorde jag mig iordning för att gå in till centrum och möta familjen Kira, familjen jag bodde och jobbade som au pair hos 2015-2016. (*^▽^*) 
 
Jag mötte dem i Whispers Café som ligger i centrum av Levin. Det var så roligt att se dem igen, jag har saknat dem!  Jag verkligen trivdes hos dem och hade ett så otroligt roligt och lärorikt år när jag bodde och jobbade där. För det kommer jag vara tacksam livet ut, jag växte så mycket som människa och skulle inte vara den jag är idag utan dem. Det låter kanske konstigt men det går verkligen inte att beskriva med ord, de var som min familj under de året och jag känner fortfarande starkt för dem. 
 
 
Vi fikade och pratade om lite allt möjligt. Varför jag föreslog att mötas vid Whispers Café är för att de har veganska alternativ på sin meny. (◠‿◠) De hade dock inte jättemycket veganskt när det gällde sötsaker idag så jag tog en raw food morotskaka. Men den var väldigt god! Till det en super god moccachino med mandelmjölk. 
 
 
 
 
 
 
 
Jag vet inte hur länge vi satt där, men tillsut var de tvugna att dra sig hemmåt. Jag förstår dem då de bor över en en timma bort, närmare två timmar tror jag tillochmed. Men jag är så glad över att de tog sig tiden att komma, det gjorde min dag. Och jag är som sagt så otroligt glad över att ha fått se dem igen och prata. Caelan, som jag var au pair för, har växt så mycket! (o  .  O)  Och vad glad jag blev över att höra hur mycket han läser, han såg så glad och stolt ut över att kunna berätta om vilka böcker han läst. 
 
 
Nu sitter jag framför brasan i vardagsrummet. Sen jag kom hem har jag torkat disken, tagit in tvätten och tittat på ett avsnitt av Downton Abbey. Snart ska jag börja koka pasta till middagen. Det blir enkelt idag med krämig spagetti. 
 
 
Kram på er 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback