His Black Bag

Hello!
Jag har haft en hel dag hemma ida, det var dags att duscha hela kroppen och håret. (๑ᴖ◡ᴖ๑) Det var riktigt härligt och nu känner mig ren och fresch igen. 
Solen har skinit idag med, det har varit rätt fint väder och inte speciellt kallt. (✿◠‿◠) Det är så skönt att inte behöva frysa under dagarna och jag behöver inte gömma mig i hjärtats stora, svarta hoddie. Det räcker med en kofta under dagen och ett extra lager under kvällen. 
 
 
 
Jeff har hittat sin nya favorit plats.  Jag tror han hoppas på att vi ska tända brasan snart igen. Men eftersom det inte har varit så kallt det sissta har jag inte brytt mig om att tända den och sparar på veden istället. 
 
 
 
På eftermiddagen testade jag ett nytt recept på seitan, ett där jag inte behöver någon mixer (ni som läste igår vet att vår mixer har gått sönder). Den ser ut att ha blivit bra och luktar gott, men det återstår att se hur konsistensen och smaken blev tills imorgon. (◕‿◕ ) Idag ska vi äta rester då vi har kvar lite av kålpuddingen och potatismoset sen i förrgår, en burrito sen igår och även endel fyllning till burritos som blev över då jag fick slut på tortillas. Så det blir lite smått och gott av varje. (๑ᴖ◡ᴖ๑)
 
När jag var klar i köket satte jag mig och kollade på Downton Abbey. Det var ett ledsammt avsnitt idag, ett avsnitt som jag visste skulle komma... Så nu tänker jag muntra upp mig själv med youtube-videos tills hjärtat kommer hem. 
 
 
 
Kram på er 
 
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback