Flower

Hej!
Ännu en kall morgon då det kommer rök ur munnen när man andas inne. Men efter att ha fått igång elementet i sovrummet kunde njuta av min frukost utan att frysa allt för mycket. (^    ^,)
 
 
 
 Trotts att jag klagar på kyla så finns det fortfarande en hel del blommor ute.
Det är ju ändå över 10 grader under dagarna. 
 
 
 
Ni som följer min blogg vet nog hur mina dagar ser ut vid det här laget, hihi! Jag har varit på en promenad till affären efter att jag skötte disken här hemma. När jag kom hem åt jag min lunch i lugn och ro innan jag gick och pysslade lite i köket. (๑ᴖ◡ᴖ๑) Jag har skalat och kokat morötter som jag sen lagt i en marinad till imorgon. Det blir morots-korv med bröd, jag blev så sugen och det var ett tag sen jag gjorde det sisst. Jag hackade även upp lite morötter som jag kommer koka till middagen ikväll. Det blir krämig pasta med kokta morötter och gröna ärtor. Därför behövde jag inte förbereda mycket och kunde sätta mig och kolla på Downton Abbey när jag var klar. Trotts att ett avsnitt oftast är runt 50-60 minuter långt vill jag aldrig att det ska ta slut. 
 
 
Nu ska jag sitter jag i sängen som jag brukar med datorn i knät. Jag tänkte kolla på youtube innan det är dags att sätta på pastan. (◠‿◠)
 
 
Kram på er 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback