Breakfast in Bed

Hej!
Hjärtat var så gullig och kom inte bara med kaffe på sängen imorse, han hade rostat engelska frukostmuffins till mig som frukost! ꒰⁎ᵉ̷͈  ꒵  ᵉ̷͈⁎꒱໊ Det betyder mycket för mig då detta är vad han gjorde första gången jag sov över hos honom. Frukostmuffinsen med frukt påminner mig därför alltid om de första helgerna jag sov hos hjärtat. 
 
 
 
 
 
 
 
Efter att ha ätit och vaknat till ordentligt tog jag en härlig dusch. Resten av dagen har jag packat. Dave kom förbi så jag fick sagt hejdå till honom och lite senare åkte vi till hjärtats mamma. (✿◠‿◠) Det känns skönt att ha fått sagt hejdå, jag tycker inte om att bara åka. 
 
När vi kom tillbaka fick jag packa om väskan då den vägde 4 kg för mycket. Så jag har packat om några gånger till, flyttat saker till handbaggaget och även fyllt en låda med saker som jag inte kan ta med hem. Så det blev en låda hjärtat kommer får skicka senare när jag har råd att betala frakten. Men nu är allt i sin ordning och jag kan koppla av resten av kvällen. (◡‿◡ ) Vi ska köpa "fish & chips" (potato fritters och pommes frites till oss) senare. Det blir en riktigt Nya Zeeländsk middag, hihi! 
 
 
 
Imorgon kommer ni nog inte höra så mycket. Vi får se när ni hör från mig nästa gång. (๑ᴖ◡ᴖ๑) Jag har några timmar i Auckland och sen några timmar i London (jag har en mellanlandning i LA så där kommer jag inte hinna göra mycket mer en säkrehetskontrollen) där jag kanske kommer ha tid att blogga (beroende på om jag hittar ett wifi). Jag och hjärtat kommer åka i god tid till Wellington imorgon så vi hinner gå ut och äta innan och umgås lite innan vi åker till flygplatsen. Det kommer bli tufft, men vi ska klara detta!
 
 
 
Kram på er 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback