Vegan Lasagna

Hi!
Min morgon började som den brukar när hjärtat ska till jobbet. Jag vaknar när han går upp, ligger kvar och drar mig medan han duschar och sen kommer han med kaffe på sängen. (๑ᴖ◡ᴖ๑) Livet kunde varit värre, eller hur? Sen rullade dagen på; jag gick till affären, tog en joggingtur när jag kom hem och har även fått tvättat kläder och handdukar. (✿◠‿◠) Jag har min lilla rutin under dagarna. 
 
Eftermiddagen har varit varm, så jag har suttit framför fläkten och tittat på Vampire Diaries. Det är inte mycket kvar av säsongen nu och det är väldigt spännande. Jag undrar hur de ska få till ett bra avslut på hela serien. 
 
 
Eftesom hjärtat mitt går på semester idag och en vecka frammåt tänkte jag fira lite med att göra en av hans favoriträtter; Lasagne. Jag testade mig fram till ett veganskt recept för ett tag sedan och det blev ju sååå bra. Jag skrev ner allt i min lilla receptbok så idag kunde jag utgå från samma recept. Yum!  ꒰⁎ᵉ̷͈ ꒵ ᵉ̷͈⁎꒱໊
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Så nu ska vi äta och njuta av kvällen. 
 
 
 
Kram på er ❤
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback