Sun, smoothies and Kitty

Hello!
Det är minst lika varmt idag som de varit de senaste dagarna. Jag bryr mig inte om att ta på mig några shorts utan går runt i bara tunna tunikor/längre linnen här hemma. Men jag hann med både en promenad till affären och en joggingtur imorse. Under joggingturen började de bli riktigt varmt ute så det kändes efteråt kan jag säga. Men jag klarade det och kunde svalka mig med en härlig dusch efteråt. (๑ᴖ◡ᴖ๑) Jag har även börjat göra smoothie-bowls till lunch då de är kalla och uppfriskande i värmen. Det är så gott! Jag ska se om jag orkar dekorera dem lite snyggare någon dag och ta bilder, som jag gör nu häller jag bara på granola och müsli över hela hihi!
 
Resten av dagen har jag tagit det lugnt. Jag strykte min nya klänning vilket känns bra att ha fått det gjort. Jag har även fått skrivit ner lite fler recept i mina böcker och sen kopplat av till ett avsnitt av Vampire Diaries. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nu ska jag gå och göra mig en iskaffe innan jag sätter på nästa avsnitt. (◠‿◠✿)
 
 
 
Kram på er ❤
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback