Royal Pink Bear

Hi!
Jag har verkligen sovit så gott de senaste nätterna och inatt var inget undantag. Hjärtat var på ett av sina bästa humör imorse, när han är sådär "pojkaktigt" lekfull och glad. (๑ᴖ◡ᴖ๑) Det kan bero på att det är lördag vilket innebär sista arbetsdagen på denna veckan för honom. 
 
 
Efter min vanliga lugna frukost och sen disken tog jag mig ut på en kort joggingtur. Yay me!! Den var som sagt väldigt kort, men jag börjar där och kommer öka allt eftersom. Nu är jag bara glad att jag tog mig ut och målet är att jag ska försöka jogga minst två gånger i veckan. Sen spelar det inte jättestor roll hur långt jag joggar, bara jag gör det och gör mitt bästa så är jag glad. (✿◠‿◠) De dagar jag inte joggar kanske jag kan ta en extra promenad, vi får se. 
 
När jag kom hem tog jag en lång härlig dusch med mina underbara Twilight tvål från Lush (jag ska sluta prata om den snart, men jag är verkligen kär i den. Varje dusch är helt underbar med den doften och krämigheten i tvålen). På eftermiddagen har jag bakat lite då Bex kommer hit i helgen. Hon fyller år på måndag så jag var ju tvungen att baka något. Men jag vill inte avslöja vad ännu, hihi!
 
Istället tänkte jag visa bilder på mitt andra bidrag till Liz Lisa Winter Olympics
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Det är verkligen roligt att min Liz Lisa sammling började växa under 2017. Jag älskar kläderna och känner mig som mig med dem, de är helt i min stil. Därför är det kul att ha fler plagg så jag kan mixa dem och göra olika coord i enbart Liz Lisa. ꒰ ◠‿◠ ꒱  
 
 
Nu ska jag ta det lugnt resten av eftermiddagen och titta på Vampire Diaries. 
 
 
Kram på er ❤
 
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback