Me & You

Hello!
Äntligen en sovmorgon då vi sov längre än vanligt. (*^▽^*)  Jag tror hjärtat äntligen slappnar av nu när han har en vecka ledigt. VI tog det lugnt imorse och åkte sen en sväng till Otaki för att kolla i några av oulet-affärena där. Jag spenderade största delen på Bendon, hihi! Det är mitt favoritställe att handla underkläder på då det ofta är billigt och de har väldigt fina underkläder som t.ex. Heidi Klum. Men denna gången kom jag inte ut med något nytt set, jag försöker hålla i pengarna och köpet bara om det är väldigt billigt. Dessutom måste det vara ett matchande set, jag är väldigt kräsen när det kommer till det hihi! 
 
När i kom hem började hjärtat tvätta bilen och jag tog en joggingtur. Det har varit något svalare idag vilket är rätt skönt. (๑ᴖ◡ᴖ๑) Vi har sen inte gjort så mycket mer. Jag har börjat sortera ut och packa vad jag ska ha med till Wellington imorgon. Vi stannar bara en natt, men det ska ändå bli så roligt! Det kommer därför inte bli något bloggande imorgon, jag ska spendera dagen med mitt hjärta och bara njuta. Kanske jag hinner uppdatera på fredag när vi kommer hem, vi får se.
 
 
Vi hade lite fyllning och sås kvar från när jag gjorde lasagnen igår så idag blir det quinoa och ris pasta med resterna kompliterat med mer sås. Yum!
 
 
 
 
Jag tillsatte mer tomatsås och lite miso-pasta i såsen vilket blev sååå gott!! 
Efter jag tagit bilden kom jag på att vi hade de små knapriga "bacon-bitarna! i kylen så vi toppade med det.
 
 
 
 
 
Nu ska vi har en mysig kväll och försöka lägga oss i tid så vi kan åka så tidigt som möjligt imorgon för att få mer tid i Wellington. 
 
 
 
Kram på er ❤
 
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback