Choco-Peanut Balls

Hi!
Både jag och hjärtat sov länge imorse. Jag var den som vaknade först, men vi låg båda kvar och drog oss tills det var dags för kaffe. Vi har sedan bara tagit det lugnt och vaknat i vår egen takt. (^    ^,) Måndag morgon känns ungefär som en söndagsmorgon eftersom hjärtat är ledig söndag-måndag. 
 
Resten av dagen har också varit lugn. Det har varit lika varmt idag så vi orkar inte göra så mycket. Jag bakade chokladbollar med jordnötssmör då jag var rastlös, hihi! Gillar man choklad och jordnötssmör älska man dessa!
 
 
 
 
 
 
 
Receptet kommer från bloggen Baka Sockerfritt, ni hittar det här. Vi har inget sötströ hemma så jag använde kokossocker istället vilket fungerade bara bra. Så man kan nästan kalla dem nyttiga, hihi!
 
 
Resten av eftermiddagen har jag suttit ute i skuggan och läst. Jag började med Sagan om Isfolket och avslutade med Darker. Det är verkligen härligt att kunna försvinna iväg till en annan värld ibland, jag älskar böcker! Jag ska försöka se vad det finns för böcker via iBook eller annan app då jag inte ska köpa för mycket böcker när jag är här (det blir svårt att få med hem). Samtidigt älskar jag att ha en bok i handen och tycker inte alls lika mycket om att läsa från en skärm. Men det är bra när man inte plats för massor av böcker, oavsett om man är på resande fot eller bor någonstans tillfälligt. (๑ᴖ◡ᴖ๑)
 

Så det är vad jag ska göra nu, kolla efter e-böcker att läsa. 
 
 
Kram på er ❤
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback