Snuggle

Hi!
Jag hoppas ni har en bra måndag och start på veckan! (✿◠‿◠) Jag har varit och jobbat på Café Oasen idag vilket var riktigt roligt. Jag har stått i köket helga dagen och även hjälpt till med disk. Men det har varit mysigt. (๑ᴖ◡ᴖ๑) Det känns tråkigt att jag snart kommer lämna dem. Jag hoppas att jag kommer trivas lika bra på Café Husaren när jag blivit mer varm i skorna där. Men det tror jag att jag kommer göra. 
 
Eftersom jag började tidigt var jag inte hemma så sent. Det är en av fördelarna med att börja tidigt och annledningen till varför jag tycker om det. Hemma har jag mest tagit det lugnt då jag blev väldigt trött när jag kom hem. Det regnar och är riktigt trist ute så jag håller mig inne. Här kommer lite söta kattungar för att ge er ett leende som start på veckan. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kram på er 
 
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback