Mom & Daughter

Hello!
Jag har varit på Oasen idag med och jobbat. Den här gången var jag ute i cafét och inte i köket. Eller ja, jag började i köket på morgonen men sen var jag ute bakom kassan och i disken. (๑ᴖ◡ᴖ๑) Det har varit väldigt mycket att göra idag, men det har varit roligt! Trotts stressiga dagar då det blir mycket oplanerat som dyker upp så tycker jag det är så roligt att vara där på Café Oasen. Det är verkligen ett mysigt café och jag trivs med både med alla som jobbar där och våra gäster som kommer, både nya och återkommande. Jag har en dag till planerad längre fram som jag kommer jobba där, men annars vet jag inte hur mycket mer det kommer bli. Det beror helt på hur mycket jag får nu på mitt nya jobb där jag gör första dagen på fredag. 
 
 
Hemma har jag bara tagit det lugnt, vilket jag behövde då det verkligen har varit fullt upp hela dagen. Men det har som sagt varit roligt och tiden gick väldigt fort. (✿◠‿◠) Så hemma har jag fått satt på en tvätt och duschat, mycket mer har jag inte gjort. Efter middagen med pappa och killarna satte jag mig och tittade på ett avsnitt av Downton Abbey. Åh vad mysig den serien är! ꒰⁎ᵉ̷͈ ॣ꒵ ॢᵉ̷͈⁎꒱໊ Och det får mig bara att vilja åka till England ännu mer. En dag, längre in i framtiden, ska jag se till att åka dit (troligtvis med mitt hjärta). 
 
 
 
Mor och Dotter. Visst är de lika? 
 
 
 
Jag kommer nog snart att gå och lägga mig då jag känner mig trött. Min dagsrytm ändras ju när jag börjar jobba tidigt, vilket jag inte har något imot. Men imorgon är jag ledig så då kan jag få sova lite längre, beroende på om jag vaknar tidigt ändå eller inte. (◠‿◠)
 
 
 
Kram på er 
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback