First Step

Hej!
Igår hade jag en lugn hemmadag, men ändå glömmde jag skriva hihi! (๑>◡<๑) Jag började med min morgon-promenad med Keyla och Tuffsan innan jag skypade med mitt hjärta.
 
 
 
En trött Tuffsan efter promenaden.
 
 
 
 
Jag bli alltid lika glad över att se honom och ibland kan jag knappt förstå hur lycklig jag är som har honom i mitt liv. Ett liv utan honom går inte äns att föreställa sig.  Han har lixom blivit endel av mig. 
 
Resten av dagen pysslade jag med lite av varje. Jag dammsög, bytte lakan i sängen, ordnade på rummet och var på fler promenader. (๑ᴖ◡ᴖ๑) På kvällen kollade jag och mamma på Fifty Shades Freed, den var riktigt bra! Jag har ju läst alla böckerna och verkligen älskar dem. Kärleken mellan Anna och Christian är så vacker. 
 
 
 
---
 
 
 
Idag åkte jag in till Göteborg igen. Denna gången för att skriva på papper och se så vi var överäns om allt. (✿◠‿◠) Det gick bra och jag kan nu säga att jag har ett jobb. Jag kommer börja på Café Husaren när de fått in mig i schemat.(*⌒ヮ⌒*)Det känns så roligt, jag verkligen trivdes där i måndags när jag provjobbade. Och det kommer finnas chans för mig att få baka då de gör allting själva. Yay!!!
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag passade även på att besikta bilen när jag var i Göteborg (vi hade ett presentkort på en besiktningsstation där). Tyvärr gick inte lilla gula igenom, en av bromsskivorna behöver bytas. Förutom det så var det inget fel på henne. ✿ Så vi (snarare pappa, hihi) får fixa det så blir det ombesiktning sen. 
 
 
Nu är jag hemma och har tagit en härlig dusch. Det blir en lugn kväll då jag är väldigt trött, jag har varit vaken rätt länge idag. Sen har jag varit nervös för både mötet och besiktningen, men nu kan jag pusta ut och släppa det. Äntligen är första steget i att få hjärtat mitt till Sverige avklarat. Nästa steg blir att hitta en lägenhet. (◠‿◠)
 
 
 
Kram på er 
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback