Cuteness

Moshi Moshi!
Jag vaknade rätt tidigt idag, min "kropps-klocka" verkar vilja vakna runt 7 varje morgon. Men det gör inte så mycket eftersom jag går och lägger mig rätt tidigt med. Och imorse var det bara bra då jag skypade med hjärtat. Det var otroligt härligt att få prata med honom, saknaden börjar sakta komma krypandes starkare och starkare. Jag har saknat honom hela tiden, men nu börjar det bli jobbigt att ha varit ifrån varandra i snart två veckor.... Tack för skype!!! 
 
Efter frukost gjorde jag en omgång granola. Jag har saknat bananbröds granolan jag brukade göra på Nya Zeeland så jag passade på att göra lite nu när vi hade bananer som behövde användas. (๑ᴖ◡ᴖ๑) Jag har också gosat endel med våra små kattungar, de är ju så söta!! (jag får passa på då alla är sålda nu och kommer flytta snart)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Lite senare åkte jag med mamma ner för att handla. Men först åkte vi till mormor och morfar då morfar också behövde handla och deras bil är på lagning. Det var roligt att få prata med dem! 
 
 
Sen har jag inte gjort så mycket mer än att promenera med Keyla, skicka iväg lite mail angående jobb och gå igenom lite saker i mitt rum. (✿◠‿◠) Tuffsan har gått med på både morgon- och kvällspromenaden idag. Hon är verkligen för söt och det är så härligt att ha henne med. Jag tror Keyla gillar det hon också för om Tuffsan inte hänger med stannar Keyla för att se vart hon är. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nu ska jag gå och förbereda lite mer inför imorgon och packa kläder. (◠‿◠) Jag ska jobba och sen gå på en arbetsintervju, så det blir en lång dag för mig. Men det är roligt, jag är så otroligt glad över att redan få gå på intervju och hoppas att det känns bra för både dem och mig.
 
 
Så ni hör kanske inget från mig förrän på tisdag igen, därför passar jag på att önska er en bra start på en ny vecka. 
 
 
Kram på er 
 
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer
Postat av: Nat&Lex

Så söta kattungar!

2018-08-17 @ 18:19:06
URL: http://fruplusfru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback