Biting me

Hej!
Jag försöker just nu att skriva ett inlägg medan Tuffsan är här och hon har inte bestämmt dig för om hon är på bushumör eller goshumör, hihi! Ena stunden ska hon gosa och stryker sig efter mig, nästa biter hon lätt i min arm eller i ett finger. (๑>ᴗ<๑) Tur att hon inte biter hårt. 
 
 
Jag har varit och jobbat på Café Oasen idag med, vilket är så roligt! Jag känner mig verkligen som hemma där och har alltid något att göra. När vi hade lite lugnare under dagen började jag städa på hyllorna i köket. (๑ᴖ◡ᴖ๑) Annars har jag varit mycket i köket idag med, vilket har varit mysigt. 
 
Hemma har jag duschat av kroppen, städat undan i köket, hängt upp tvätten som var i tvättmaskinen och satt på en ny tvätt. Nu känns det som jag kan koppla av resten av kvällen. (◠‿◠) Jag och Keyla ska strax gå på en promenad och sen tror jag att jag kommer krypa upp i soffan och titta på Downton Abbey. Mamma och pappa är inte hemma, pappa kommer senare och mamma vet vi inte när hon är hemma igen (av personliga skäl som jag inte vill skriva om. Men det är inget fel mellan mamma och pappa, så mycket kan jag säga). 
 
 
 
 
 Den här lilla gossen fortsätter att krypa upp i mitt knä när jag sitter ner. Han har även börjat komma in och gosa i sängen. De gör det inte lätt när man försöker att inte fästa sig vid dem. 
 
 
 
 
Kram på er 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback