Soft

Hej på er!
Hjärtats förkylning var mycket bättre i helgen, men blev sämre igår igen stackarn. Jag hoppas verkligen det går över snart för honom. Han är och jobbar idag men är ledig imorgon då de firar Anzac Day här på Nya Zeeland. Det är skönt att få en kortare vecka ensam hemma. Men idag har det varit rätt skönt och jag har kunnat underhålla mig med mina vanliga sysslor. (๑ᴖ◡ᴖ๑)
 
Jag började med en härlig dusch av både kroppen och håret. Denna gången skrubbade jag även kroppen och smörjde in ordentligt efteråt, så härligt! (✿◠‿◠) Efter lunch promenerade jag till affären och köpte lite smått till middagen. Vi har seitan kvar och jag har varit sugen på grönsaker och bönor så det är vad det blir, hihi! Jag kokade även linser och quinoa till. Eftersom det är rätt enkelt har jag hunnit med att sitta ner och titta på ett avsnitt av the Originals. Jag hann inte titta så mycket förra veckan så det kändes riktigt skönt att kunna sitta ner och titta i lugn och ro idag. 
 
 
 
 
Riven morot, linser och quinoa (kokade i grönsaksbuljng, vitlök och miso), kidneybönor, alfa alfa groddar, broccoli och seitan. Det blev sån gott!
 
 
 
 
 
Hjärtat mitt är äntligen hemma och vi ska njuta av vår kväll tillsammans. Imorgon har vi sovmorgon, yay!!
 
 
Kram på er 
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback