Seitan it's Good

Kia Ora!
Äntligen lördag, yay! Och vad jag vet hade vi ingen besökare inatt, bara en Petunia som hoppade till mitt i natten och väckte oss. (๑>◡<๑) Annars sov jag gott hela natten och vaknade när hjärtat stod i duschen.
 
Jag började dagen med en härlig dusch av kropp och hår. (✿◠‿◠) Efter att sen ha ätit lunch i lugn och ro gick på min dagliga promenad till affären. Det har varit lite varmare idag (20c), men väldigt blåsigt. Det var ändå skönt att inte behöva frysa allt för mycket. När jag kom hem skärde jag upp grönsaker till middagen och seitansteken jag gjorde igår. Ni som läste gårdagens inlägg vet att det blir seitan-pizza hos oss idag, mumms! (๑ᴖ◡ᴖ๑) Det är skönt att ha allt uppskuret inför kvällen så jag bara kunde baka ut pizzan, toppa den och in i ugnen. Jag använder mig av mitt favorit recept på pizzadeg från Zeinas Kitchen, ni hittar det här
 
 
 
 
 
 
 
 
Nu är hjärtat hemma och det är officielt helg för oss, yay! Så vi ska forstätta mumsa på vår pizza och njuta av lördagskvällen. 
 
 
Kram på er 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback