Oreo Start

Hej!
Jag och hjärtat hade en sovmorgon imorse vilket var så skönt. Han kom sen med kaffe på sängen och en oreo, yum! (✿◠‿◠) Han är för gullig! Efter frukost tog jag en härlig, varm dusch medan hjärtat klippte gräset och möblerade om lite i sovrummet. Han flyttade bara en hylla och tog bort den stora saccosäcken vi haft här inne. Han var också världens underbaraste som hjälpte mig med en sååå rolig grej till nästa helg. Ni kommer få veta då vad det är, jag är såååå exalterad!!!! o(*⌒ヮ⌒*)o
 
 
Det har varit varmare idag och solen har varit så härlig! Så på eftermiddagen tog jag en promenad. Annars har vi inte gjort så mycket. 
 
 
 
Arkiv bild från förra söndagen. Jeff och Petunia låg och sov så sött tillsammans.
 
 
 
 
Resten av vår söndag kommer bli lugn. Det är rätt skönt att ta det lugnt ibland och inte göra mycket.
 
 
Kram på er 
 
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback