Hasselback

Moshi Moshi!
Äntligen är det lördag, vilket betyder att vår helgen börjar ikväll. Jag tog lite längre tid på mig i affärena idag då jag gick till båda mataffärena och sen till två olika butiker för att leta reda på en billig presentask. Jag hittade en jättesöt! (◕‿◕✿) Imorgon ska jag och hjärtat till Wellington för jag ska göra en riktigt rolig grej som jag verkligen ser fram emot sååå mycket!!! Ni får höra mer om det då, men det är därför jag har köpt en presentask. Jag ville göra något till den som håller i det hela, något svenskt, så jag har idag gjort dammsugare/punchrullar av sockerkakan jag bakade igår. Därför behövde jag en söt ask att lägga dem i. 
 
Så större delen av dagen har jag pysslat med det i köket. Imellan har jag även skött tvätten, skurit upp seitansteken jag gjorde i torsdags och förberett potatis till kvällens middag. Det blir seitan med hasselbackspotatis i en ostig sås. Jag skar även upp lite broccoli som jag rostade i ugnen. Mumms!! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Så nu ska jag och hjärtat ha en mysig kväll, inte allt för sent då vi ska upp imorgon. 
 
 
 
Kram på er 
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback