Calm day at home

Hej!
Hjärtat höll sig vaken under hela Sagan om Ringen igår. Han tyckte den var bra, inget han blev helt galet förtjust i men den var bra. Vi väntar med att se Sagan om de två Tornen till nästa helg. 
 
Vi hade sovmorgon imorse men kom ändå upp i rätt dog tid för att göra några ärenden. Efter det har vi bara varit hemma och tagit det lugnt. Jag bakade ett bananbröd (gluten fritt och utan vitt socker). Det blev bra, men inte bildvänligt hihi! På eftermiddagen tog jag en promenad i solen, det var så härligt ute. Det har varit varmt både igår och idag så vi har inte behövt använda elementet något och under dagen har jag kunnat gå i kortärmad topp och kjol utan extra lager. (๑ᴖ◡ᴖ๑) 
 
 
Nu har jag precis kollat på senaste Disneyland Paris vlogen från Gregory Gaige. Han youtube gör mig alltid så glad och ger mig min dagliga dos av Disney, hihi! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Det blir ett lugn avslut på den här helgen. (◠‿◠✿)
 
 
 
Kram på er ❤
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback