Armageddon

Moshi Moshi!
Vi hade en jätterolig dag igår i Wellington på Armageddon, Comic Con. Vi kom iväg rätt tidigt så det var inte allt för mycket folk när vi kom dit och vi fick en bra parkering. Själva byggnaden där det hölls var Westpac Stadium vilket var väldigt bra då man inte behövde irra runt så mycket. Allt var i själva byggnaden runt så man följde bara gången runt hela arenan tills man gått ett varv. Väldigt bra tycker jag! (๑ᴖ◡ᴖ๑)
 
På eftermiddagen såg vi lite av Jeremy Renner (som bland annat spelar Hawkeye i the Avengers) innan det var dags för Bonnie Wright (Ginny Weasley). Hon verkar vara riktigt härlig som person med båda fötterna på jorden. Det var kul att få höra hennes svar på alla frågor som ställdes. Vi avslutade dagen med burgare på Burger Liquor, yum! Här kommer bilder från dagen. Tyvärr lämnade jag kameran i bilen innan vi såg Jeremy och Bonnie, vilket jag inte alls tänkte på då jag lämnade kameran. Så det är bara mobilbilder på dem. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Detta är en streamer på twitch, EastyMeetsWesty, som hjärtat kollat på en hel del. Det var kul att se honom live. 
 
 
 
 
 
Min outfit för dagen. Både skor och klänning är från Liz Lisa. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jeremy Renner
 
 
 
 
 
Bonnie Wright
 
 
 
 
 
Burgare, yum!!!
 
 
 
 
Vi var båda väldigt trötta när vi kom hem så vi gjorde inte så mycket utan tog det bara lugnt och varvade ner innan läggdags. Hjärtat hittade lite roliga saker på mässan, men jag kom hem utan något. Jag såg flera saker som jag gillade men eftersom jag inte har mycket pengar måste jag tänka på vad jag lägger dem på och inget av det jag såg var värt det. Men jag är ändå nöjd med dagen, jag hade det så mysigt och kul med mitt hjärta. (◠‿◠)
 
 
 
---
 
 
 
Idag har vi haft en härlig sovmorgon. Sen har vi inte gjort så jättemycket, vi är båda rätt trötta efter gårdagen. Vi var i affären en snabbis med Dave och jag har varit på en promenad på eftermiddagen. Det känns inte som vi kommer hitta på så mycket mer, det är rätt skönt med bara en lugn och skön dag hemma. 
 
 
Jag hoppas ni har haft en härlig Påsk-helg!
 
 
 
 
Kram på er 
 
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback