With the children

Hello!
Jag har varit tillbaka på dagis idag och jobbat. Det har varit jätteroligt att se alla igen, och vad stora de blivit. Många har blivit äldre och börjat på den avdelningen jag var på idag, vilket var så kul! (*^▽^*) Jag har fått många kramar, har sparkat boll, lekt att vi åkte på en motorbåt, gjort sandkakor och mycket mer. Vad jag älskar dessa underbara ungar. 
 
 
 
 
 
 
 
Det är väldigt roligt också när de blir glada över att se mig igen, och vad förvånade de blev när jag mindes alla deras namn. Det har verkligen varit en mysig dag!
 
 
Nu ska jag ta det lugnt, för trotts att det är kul så är jag väldigt trött. Nu börjar sista helgen på Liseberg för denna säsongen, vilket är kul! Inte långt kvar till Halloween. ヾ(*⌒ヮ⌒*)ゞ
 
 
 
 
Kram på er ❤
 
 
 
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback