On the Streets

Kia Ora!
Vilken härlig sömn jag haft inatt. sängen här är så bekväm. Jag och hjärtat började dagen med en riktigt god frukost på hotellet. De har en superbra buffé med riktigt bra veganskt utbud (bland annat många olika växtmjölker, växtyoghurt och vegansk ost). Jag fick min yoghurt med müsli, fröer och nötter så jag är nöjd. (๑ᴖ◡ᴖ๑)
 
När vi sedan gjort oss klara gick vi ut på Stockholms gator för att strosa runt och se oss omkring. Vi började med att köpa buss/tåg/tunnelbane-kort för tre dagar, sen tog vi oss till centralstationen och började med den delen av centrala Stockholm. Efter att ha promenerat runt där ett tag och kollat i olika butiken tog vi oss ner till gamla stan. Där strosade vi runt tills vi nått andra sidan och tog oss över till Södermalm. Vi har gått och sett mycket av fina Stockholm, jag älskar att kunna strosa runt med mannen jag älskar vid min sida. Det bästa är att han tycker om det minst lika mycket som jag. ( ◠‿◠ )
 
 
 
 
 
 
 
 
Lunch på Bagel Street. Min är med bland annat hummus, soltorkade tomater och avokado. Tim tog såklart den med burgare och mayo i. Så gott!
 
 
 
 
 
Gamla Stan
 
 
 
 
 
 
Vi avslutade med fika på Mahalo. Detta är en raw raspberry cheese cacke. Yummy!
 
 
 
 
 
Vi tog en paus på hotellet under eftermiddagen, vilket var skönt. Sen tog vi oss över gatan för att äta middag. Det blev burgare hos The Plant, som jag redan viste har goda veganska burgare då jag åt en på vegomässan i början av sommaren. (^   ^,) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nu är vi mätta och belåtna tillbaka på rummet. Det blir nog inte så sent idag heller då vi vill vara uppe i tid för morgondagens planer. Jag verkligen älskar att vara på resande fot och njuter av varje minut jag och hjärtat spenderar tillsammans. Jag älskar honom!
 
 
 
Kram på er ❤
 
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback