Back at Work

Hi!
Jag hade en ganska lugn morgon hemma innan det var dags för mig att åka till jobbet igen. Det kändes underligt att vara tillbaka efter att ha haft semester i två veckor, men det var samtidigt kul. (^   ^,) På fredagar öppnar ju parken senare nu under eftersäsongen därför började jag inte förrän fyra. Det blev därför en härlig mjukstart för mig. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag jobbar hela helgen nu, vilket ska bli kul. Det är skönt att ha något att syssla med under dagarna som får tiden att gå. (^  _  -)
 
 
Nu väntar jag på färgan som snart är här, det ska bli skönt att få komma hem och sova. 
 
 
 
Kram på er ❤️
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback