Autumn

Hello!
Det har varit en hel del att göra hela helgen på Liseberg, men det har varit väldigt roligt och tiden har gått snabbt. (๑ᴖ◡ᴖ๑) Det har varit så kul att träffa alla underbara arbetskamrater igen, och tråkigt att säga hejdå till fler som slutar. Men nu är det ju bara en helg kvar av sommarsäsongen, det har gått så fort! Jag längtar efter Halloween som öppnar den 13 Oktober. Parken är underbar under Halloween- och Julsäsongen.
 
Jag var uppe i tid imorse, även om jag är ledig, för att duscha innan jag skypade med mitt hjärta. Stackarn är fortfarande jättetrött (jetlagged) och fick kämpa för att hålla sig vaken. ♡ Men det var ändå härligt att se honom och få prata lite. Vi ska försöka skypa igen under veckan när han förhoppningsvis kommit in mer i den Nya Zeeländska dygnsrytmen. De har förresten ställt om till sommartid nu så det är 11 timmars tidskillnad, fram till vi ställer om till vintertid (då blir det 12 timmars skillnad). Jag hade totalt missat det, hihi!
 
 
Resten av dagen har jag tagit det rätt lugn och små pysslat med lite av varje. Jag och Keyla har tagit några längre promenader vilket var så mysigt. Man får passa på när det är fina höst dagar som denna, det har varit underbart ute! Inte så varmt, men soligt. (^    ^) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nu har vi rotfrukter i ugnen inför middagen och jag ska snart steka lite pulled oumph! Det har varit skönt att ha en lugn dag hemma. Vi får vell se om jag får något jobb innan helgen, jag är ju fortfarande vikarie på dagis och jobbar extra på Café Oasen när de behöver mig. Därför vet jag inte hur det blir ännu, tar det som det kommer helt enkelt. (◕‿◕✿)
 
 
 
Kram på er ❤
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer
Postat av: Isabell Hedberg

Så fina höstbilder :D
Kramar!

2017-09-25 @ 18:45:04
URL: http://isabellh.se/

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback