Blue

Moshi Moshi!
Jag och mitt hjärta hade ännu en härlig sovmorgon tillsammans. (^    ^,) Och jag fick chansen att ge honom kaffe på sängen, vilket han gör till mig varje dag annars. 
 
 
 
 
Ungefär såhär ser varje morgon ut för mig. Petunia ligger i mitt knä (idag utsträckt på mina ben) och Jeff någon stans i närheten. De är för söta!
 
 
 
 
 
Annars har vi inte gjort mycket idag. Jag tog en dusch medan hjärtat klippte gräset. Vi har också varit i affären en sväng. Dagens händelser, haha! Vädret är lika varmt och härligt som det var förra veckan. Än så länge visar prognosen sol med lätta moln och 23 grader varje dag. Härligt!
 
 
 
 
 
Ännu en chans att ha en ny klänning. Denna är från Axes Femme. 
 
 
 
 
Vi ska fortsätta med vår "lata/lugna" hemma dag. (๑ᴖ◡ᴖ๑)
 
 
 
Kram på er ❤
 
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback