Arrived

Hej!
Äntligen är jag framme i Nya Zeeland. Jag anlände igår eftermiddag och det var så skönt att äntligen vara framme. Hela resan har gått väldigt bra och det har inte blivit allt för mycket dö-tid på mellan flygen. Jag har även lyckats sova mer än jag brukar, yay! Det är inte så mycket sömn, men jag brukar knappt kunna sova alls så jag är glad för de få timmar jag lyckas sova. Tack vare det kändes det som flygen gick snabbare också. (๑ᴖ◡ᴖ๑)
 
På Singapores flygplats hittade jag en "fjärils-trädgård" (Butterfly Garden). Så där gick jag runt och spanade efter fjärilar ett tag. Det var mörkt så det var inte många fjärilar i rörelse, därför blev det en utmaning att se hur många jag kunde hitta hihi! Det var riktigt roligt. Alla bilderna är tagna med mobilen så kvaliten är inte den bästa. (^  _  -)
 
 
 
De hade även en fin damm med Koifisk. 
 
 
 
 
"Fjärils-trädgården"
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Vad härligt det var när hjärtat kom och hämtade mig på flygplatsen, jag har saknat honom! ♡ Vi åkte sen direkt hem, det började närma sig kvällen och jag var väldigt trött efter resan. Väl hemma gjorde vi inte jättemycket. Jag packade upp det nödvändiga jag behövde för kvällen. Jag fick även packa upp ett paket med kläder som jag beställt via Tenshi, men bett henne skicka det hit. Yay! (*^▽^*) Alla är second hand och kommer från fril. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Sen har jag sovit väldigt gott inatt. Vaknat några gånger, men somnat om direkt igen. Så skönt det var att kunna ligga ner i en mjuk och skön säng med täcke och kudde. (◡‿◡✿) Det så helt underbart!
 
 
Imorse åkte hjärtat till jobbet. Jag låg kvar och drog mid en stund, fick kaffe på sängen av världens bästa, och gick upp en stund efter han åkt. Morgonen har jag tagit i en lugn takt, jag känner mig fortfarande jetlagged. Efter frukost gick jag in till Levin centrum för några ärenden. Jag behövde bland annat köpa en hårfön då jag valde att inte ta med min hemifrån denna gången. Det kan ju vara bra att ha en här med. (◠‿◠✿) Jag måste alltid föna min lugg ifall jag vill att den ska vara rak, annars gör den lite som den vill hihi. 
 
 
 
 Levin
 
 
 
 
När jag kom hem åt jag en god lunch. Jordgubbarna är ju i säsong här nu så jag kunde inte låta bli att köpa en stor kartong. Yum! Sen tog jag en så härlig dusch. Resten av eftermiddagen har jag bara pysslat med att packa upp det mesta och få in kläder i garderoben med mera. Nu sitter jag och tar det lugnt. Jag tror jag kommer fortsätta med att bara koppla av, jag känner att tröttheten börjar ta över. Det dröjer ju oftast några dagar innan man kommer in rätt tidszon. (๑>ᴗ<๑)
 
 
 
Jag har sällsakp av de här små sötnosarna, vad jag har saknat dem! 
 
 
 
 
Så nu ska jag sätta mig och kolla på lite Big Bang Theory. Tim har flera säsonger så jag har börjat kolla från början. Jag tror aldrig jag har sett första säsongen så det är riktigt roligt!
 
 
Kram på er ❤
 
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kram hjärtat. Älskar dig. Var rädd om dig. Hälsa Tim. Kramar

2017-11-12 @ 00:00:14

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback