Work Gothenburg

Hello!
Jag sitter i bilen påväg hem från en dag i Göteborg som avslutades med jobb på Liseberg. Jag har gått lite olika ärenden hela förmiddagen och strosat runt. Bland annat var jag ju tvungen att gå förbi min favorit butik Happy Vegan. (^ _ -) Jag hade även en super mysig fika på ett av de bästa caféerna; St Agnes
 
 
 
 
Denna veganska choklad tårta med marsipan och passionsfrukt skapades idag berättade cafebiträdet (som också kommit på och bakat tårtan). Den var såååå god!
 
 
 
 
Jag kommer lägga upp fler bilder och skriva mer på måndag för imorgon jobbar jag igen, ett längre pass och jag slutar sent så jag tror inte det blir någon uppdatering då. (^   ^,)
 
 
Kram på er ❤️
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback