Vegan Chocolate Bars

Hi!
Jag hade inte ett jättelångt pass på Liseberg idag, vilket var rätt skönt eftersom gårdagen blev längre än planerat. Allt gick bara bra och vi hade många härliga gäster. Det gick såpass bra att vi hade massor att göra och jag jobbade över en timma (slutade 22:00). Det var riktigt roligt, men samtidigt var det skönt att det blev lite lugnare idag. Men vi har ändå haft endel att göra och vädret har varit på topp idag med. (๑ᴖ◡ᴖ๑)
 
Igår, när jag var på Jonsborgsgrillen, köpte jag ett gäng med olika veganska chokladkakor/chokladbitar. De har många olika som är i olika smaker, vilket är väldigt roligt! Jag köpte en av varje för att testa. Idag innan jobbet provade jag den första: Thumbs Up. 
 
 
 
 
 Bilder från min instagram (@eliinpelin)
 
 
 
 
 
 
 
Den var väldigt knaprig och söt, påminde om den brittiska chokladen Crunchie. Lite för söt och knaprig för min smak, men den får helt klart godkänt. 
 
 
 
Nu är jag jättetrött och ska strax gå och lägga mig. Imorgon är det en lång dag på Liseberg som väntar och efteråt utgång med jobbarkompisarna. (✿◠‿◠) Det ska bli roligt!
 
 
Kram på er ❤
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback