Enjoy your Fika

Hej!
Det var en tidigt morgon igen och en super farfar som körde mig ner till färgan när solen gick upp. ♡ Vad skulle man gjort utan sina nära och kära? Dagen har sen flytit på som den brukar. Vi fick massor av gott levererat till cafét imorse och har fått pussla för att få plats med allt i montrarna. Men det är bara roligt! (๑ᴖ◡ᴖ๑) Det är verkligen mysigt på Café Oasen. 
 
 
 
 
Vårtecken
 
 
 
 
Påväg till bussen efter en rolig arbetsdag.
 
 
 
 
 
Efter att ha tagit det lugnt en stund, när jag kommit hem, och fått något i magen tog jag och Keyla en promenad ner mot havet. Det är rätt grått ute idag, men inte så kallt så det var rätt härligt. (◠‿◠✿)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Förkylningen sjunger på sista versen, men näsan är rätt tät på eftermiddagarna vilket gör att jag blir trött. Därför blir det ofta en lugn kväll och tidigt i säng. Men det är mysigt att lägga sig tidigt och sen kunna läsa i lugn och ro. Det är vad jag ska göra ikväll, hihi!
 
 
Kram på er ❤
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback