Back in the Sandpit

Moshi Moshi!
Denna veckan är jag tillbaka på dagis och jobbar. Jag har vissa veckor som de bokat mig redan innan jag åkte, vilket är rätt skönt. Det var härligt att se alla barnen igen och jag har haft en rolig dag tillsammans med dem. 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag började tidigt idag, åkte när solen gick upp, och slutade därför rätt tidigt också vilket var skönt. Hemma har jag kunnat göra en hårinpackning med ricin- & kokosolja och sitter nu nyduschad och härlig. (๑ᴖ◡ᴖ๑) Själva duschandet har jag aldrig varit något stort fan av men inget slår kännslan av när man är klar och sitter ren, i nya kläder och luktar gott. 
 
Snart ska jag börja med min middag. Det blir enkelt idag; scrambled silkes tofu, några hemgjorda rödbet- och morotsrårakor jag hade i frysen och lite blandade grönsaker till det. Gott men enkelt. (^  _  -) 
 
 
Kram på er ❤
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback