A string with memories

Hi!
Idag var det tidig morgon igen och jobb på Café Oasen. Men det har varit en väldigt rolig dag (trotts att jag kom några minuter försent, första gången någonsin jag kommit försent till jobbet, för att jag inte fick plats på färgan) med precis lagom mycket att göra, några små rusher och annars ett jämt tempo under dagen. (๑ᴖ◡ᴖ๑) Därför har dagen gått väldigt fort också. Och jag har fått träffa ytterligare en super härlig arbetskamrat! 
 
 
När jag kom hem har jag tagit det lugnt och sen satte jag igång att dekorera lite på rummet. Jag köpte mini-klädnypor när vi var på torp igår så nu kunde jag äntligen hänga upp lite fler saker på min lina på väggen. Jag villet hänga upp några av mina foton men ville samtidigt inte förstöra dem. Då kom jag på den bra idén att klippa ut plastfickor för foton ur gamla gratis fotoböcker man fick på den tiden man framkallade filmrullar. Vips så hade jag ett plast skydd för fotona och kan hänga upp dem utan att vara rädd för att förstöra dem. (*^▽^*)
 
 
 
 
 
 
Några klädnypor har jag redan dekorerat med stenar eller små hjärtan.
Mer kommer det bli vid något annat tillfälle när jag får lust att pyssla eller dekorera. 
 
 
 
 
 
Ja, jag gillar gosedjur. Never growing up! 
 
 
 
 
Jag är så nöjd med hur det blev! Jag älskar foton och har samlat sedan jag var liten i flera stora album. Men att kunna se dem varje dag är helt underbart. 
 
 
Nu ska jag börja med middagen som blir rårakor gjorda på rödbetor och morötter. Vi får se hur det blir, men receptet kommer från Vegomagasinet så jag tror det kommer bli bra. ( ◠‿◠ ) 
 
 
 
Kram på er  ❤
 
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback