Second Home

Hi!
Jag hade öppning idag på Mackasinet, Yay! o(^▽^)o Öppningar är så mysiga tycker jag, jag är ju mer en morgonmänniska än kvällsmänniska. Så jag bredde mackor fram till öppning. Sen har allt rullat på under dagen. Det har varit strålande solskén och varmt så det har varit en hel del gäster i parken. Det är alltid lika roligt när vi har att göra. 
 
 
 
 
Påväg till jobbet imorse.
 
 
 
 
 Mitt andra hem.
 
 
 
 
Nu sitter jag på bussen påväg hem igen. Det blir sängen direkt, för jag är riktigt trött efter en rolig och händelserik dag på Liseberg. (^   ^)
 
 
 
Kram på er ❤️
 
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback