Pink Waves

Moshi Moshi!
Jag var uppe rätt tidigt trotts att jag är ledig. Är det inte typiskt att när man har en sovmorgon så är man tvungen att vakna tidigt, haha! Så jag vek lite tvätt och annat innan jag åt frukost. Limes kom också upp och vi kunde äta tillsammans innan hen åkte till jobbet. Så mysigt!
 
Sen har jag haft en lugn dag. Jag har tvättat, duschat, strykt kläder och bara tagit det lugnt framför datorn en stund. Det har varit väldigt skönt att få gjort sådant man annars inte hinner med. Jag bytte även sängkläder vilket känns väldigt skönt,
så jag kommer nog sova gott inatt. (^  _  -) 
 
 
Jag har inte berättat att jag fick hem min peruk förra veckan så när jag var hemma i måndags kunde jag hämta den. Eftersom jag nu klippte håret kort för att de ska få återhämta sig från alla färgningar köpte jag en peruk att ha när jag saknar mitt långa hår. Det blev en rosa färg så när jag vill färga håret (vilket jag inte får lov till just nu enligt mig själv) tar jag fram peruken istället, hihi! (๑ᴖ◡ᴖ๑) Så idag klippte jag till luggen på den så att det passar mitt ansikte. Det blev jättebra, jag älskar den!
 
 
 
 
 
I wish this was my real hair!
 
 
 
 
 
Till middag stekte jag pannkakor då jag varit sugen på det i flera dagar. Under tiden pratade jag med bästa Caroline, det var så skönt att få prata med henne igen och höra hur det är med henne. Vi pratade även när jag åt så jag hade en middagsgäst, fast i telefonen. (◠‿◠✿)
 
 
 
 
Det här receptet på veganska pannkakor går alltid att lita på!
 
 
 
 
Nu är även diskmaskinen igång och jag ska snart gå ut och plocka ner tvätten som hänger ute på tork. Det är sådant jag tycker om att gå och små pyssla med när jag är ledig och inte har något planerat. (^   ^,) Senare ska jag skypa med mitt hjärta, den här gången blir det han som får gå upp tidigt och jag som får stanna uppe lite längre. Men allt för sent kommer det inte bli då jag ska till Liseberg och jobba imorgon igen. (◕‿◕✿) Det ska i vilket fall som helst bli skönt att få prata med honom, jag saknar honom något fruktansvärt! Men det ska jag inte behöva göra så länge till, yay! 
 
 
 
Kram på er ❤
 
 
 
Follow on Bloglovin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

  Namn:
Kom ihåg mig?

  E-postadress: (publiceras ej)

  URL/Bloggadress:


   Skriv din kommentar här så blir jag väldigt glad:

Trackback